FAQ Huurders

Nee! Huurders brengen wij geen kosten in rekening. Bij het aangaan van een huurcontract zal alleen de huur en borg betaald moeten worden om de sleutel te krijgen. 

Nee. Wij werken namens de eigenaren van het vastgoed. 

The Brick Club heeft alleen aanbod voor 12 maanden en langer. Kortere periode is helaas niet mogelijk. 

Je kan ons bellen op +31 857600751 of mailen naar info@thebrickclub.nl. Ook is het mogelijk via Funda of Pararius ons te contacten.

Na een bezichtiging kan je ons mailen met een huurvoorstel. In het huurvoorstel moet je vermelden vanaf wanneer je wenst te huren, voor hoe lang, wie de huurders worden en of je huisdieren hebt. Ook moet je ons aantonen dat je de huur kunt betalen. 

Wij kunnen vragen om een kopie legitimatie, laatste drie loonstroken inclusief bankafschriften met de bijschrijving, werkgeversverklaring, werkcontract en een verhuurdersverklaring. 

Helaas niet. De verhuur van sociale huurwoningen verloopt meestal via de woningcoöperaties. 

Dan bel/mail je b’Ricky de klusjesman. Alle huizen en appartement die wij verhuren, beheren wij ook. Wij lossen de problemen op. 

Je dient dan contact op te nemen met The Brick Club via mail. Bedenk wel dat er een opzegtermijn in acht genomen moet worden van in ieder geval 1 volle kalendermaand. 

Veranderingen aan het gehuurde mogen alleen met schriftelijk toestemming van The Brick Club. Het kan zijn dat wij wel toestemming geven maar verwachten dat bij vertrek het weer in oude staat gebracht gaat worden. 

Jazeker, Wij kunnen jullie aansluiten voor alle nutsvoorzieningen maar ook voor televisie en internet. 

Uiteraard. Wij helpen graag iedereen. Heb jij dus een verhuurder die wel wat hulp kan gebruiken bij de verhuur en het beheer dan vernemen wij dit graag.